niedziela, 18 stycznia 2015

Ciastka Orzechowo - czekoladowe



Na początku rozpuść masło z masłem orzechowym.
Do miski wsypać mąkę, płatki, cukier, sól i proszek.
Do mieszanki dodać roztopione masło z masłem orzechowym, wbić jajko i wszystko połączyć.
Dodać czekoladę i orzechy włoskie, wymieszać z masą i uformować średniej wielkości kulki.
Blachę wyłożyć papierem do pieczenia i rozłożyć ciastka, nadając im lekko spłaszczony kształt.
Piec około 20-25 minut w temperaturze 180 stopni C.




SMACZNEGO! 

6 komentarzy:

  1. Od dawna zabieram się do upieczenia ciastek z masłem orzechowym, zachęciłaś mnie bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło i zachęcam :) są bardzo proste i szybkie w wykonaniu :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Wyglądają cudownie, a ciastka z masłem orzechowym uwielbiam, więc te Twoje musiały smakować pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)) Nieskromnie powiem, że są naprawdę przepyszne :) nie za słodkie, kruche, idealne :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń